Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012


Λαζάρ: «Με βοήθησε πολύ η μεταγραφή στον ΠΑΟΚ»


Η μεταγραφή του στον ΠΑΟΚ βοήθησε τον Κοστίν Λαζάρ να κερδίσει μια θέση στην εθνική Ρουμανίας.


Αυτό τόνισε ο έμπειρος άσος του «Δικεφάλου του Βορρά», επισημαίνοντας πως η μεταγραφή του στην ελληνική ομάδα τον έκανε πραγματικό ποδοσφαιριστή.
«Ο προπονητής μου δεν συμφωνούσε με την απόφασή μου να φύγω από την Ραπίντ. Πήρα την ευθύνη πάνω μου. Όταν άρχισα, πάντως, να παίζω στον ΠΑΟΚ ήρθε και η κλήση στην Εθνική. Η μεταγραφή μου με βοήθησε πολύ να γίνω πραγματικά ποδοσφαιριστής», ανέφερε ο Λαζάρ.
Σε ερώτηση για το ενδεχόμενο να επιστρέψει στη Ραπίντ Βουκουρεστίου, υποστήριξε: «Η ομάδα θα είναι πάντα στην καρδιά μου. Είναι μεγάλος σύλλογος. Άρχισα να αντιμετωπίζομαι άσχημα εκεί και η μεταγραφή μου στο εξωτερικό ήταν ένα λογικό βήμα. Αλλά θα φορούσα ξανά την φανέλα της Ραπίντ αν μου το ζητούσαν, όταν, βέβαια, τα πράγματα θα πάνε καλύτερα απ ότι τώρα. Νομίζω ότι το πρόβλημα με τη διοίκηση παραμένει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου