Σάββατο 30 Ιουνίου 2012


Ο Ανδρέας Δημητρέλος έσπευσε να ξεκαθαρίσει το μπέρδεμα που δημιουργήθηκε με το δημοσίευμα της  Live-Sport  ότι τυπικά είναι πρόεδρος ακόμη ο Αδαμίδης στην ΑΕΚ.

Με δήλωσή του στην ιστοσελίδα aek365.gr, ο Δημητρέλος ξεκαθάρισε πως αυτός υπογράφει ως πρόεδρος της ΑΕΚ, έχοντας αναλάβει την ευθύνη και τις όποιες συνέπειες.
«Δεν έχει να κάνει με τη δημοσιοποίηση στο ΦΕΚ, αλλά με την κοινοποίηση προς την Εφορία. Εγώ είμαι υπεύθυνος στην Εφορία. Η Εφορία δεν πάει στη Νομαρχία να ελέγξει αν στο ΦΕΚ είναι δημοσιευμένα τα πρακτικά. Για να μιλήσει μαζί μου, όπως και κάνει όλο αυτό το διάστημα, πρέπει να έχουν σταλεί σε αυτή τα πρακτικά των Γενικών Συνελεύσεων που είμαι εγώ προεδρεύων. Και όλα έχουν σταλεί. Γι' αυτό και μιλάει μαζί μου. Έτσι θα μιλούσε η Εφορία; Στην ΕΕΑ επίσης έχουμε στείλει τα πρακτικά της Εφορίας και ό,τι επιπλέον χρειάζεται, όπως το ποινικό μου μητρώο. Αν τυπικά δεν έχει σταλεί στο ΦΕΚ το πρακτικό από την τότε Γ.Σ. δεν το γνωρίζω. Έχουν πάει όμως όλα τα νομοτυπικά που απαιτούνται και αυτά έχουν σημασία. Η Εφορία στον Δημητρέλο κοινοποιεί τα χαρτιά. Για να με «κυνηγήσει» εμένα η Εφορία αν συμβεί κάτι μελλοντικά, που ελπίζω όλα να πάνε καλά και να μη χρειαστεί να συμβεί, δεν χρειάζεται το οποιοδήποτε ΦΕΚ. Υπάρχει η δική μου υπογραφή σε οποιοδήποτε αίτημα. Επίσης, συμμετέχω κανονικά ως πρόεδρος της ΠΑΕ ΑΕΚ στις Γενικές Συνελεύσεις της Σούπερ Λίγκα. Πώς γίνεται αυτό, αν δεν είμαι... πρόεδρος; Δεν υπάρχει θέμα, με τη δημοσίευση των πρακτικών από το ΦΕΚ. Είναι καθαρά τυπικό. Τις υπογραφές τις βάζω κανονικά εγώ με κάθε νομική ευθύνη. Και για να ξέρει ο κόσμος: αυτό το πράγμα δεν έχει καμία σχέση με την προσπάθεια του Θωμά Μαύρου. Ο Θωμάς είναι μπροστά σε άλλα θέμα και κάνει ό,τι μπορεί», επισήμανε χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου